De tijd van het jaar lokt het uit. Straks Kerstmis, dan willen we ook vrede op aarde …
De eerste sessie werd geëvalueerd. De hoeken kregen goede punten. En de smileys lachten bijna altijd. Er waren een paar hoeken die wat minder scoorden. Daar kan ik als leerkracht conclusies uittrekken.
Sessie 2 startte op vrijdag 24 november. Er werden groepjes gemaakt met 4 leerlingen. Daardoor moeten de kinderen nu nog meer rekening leren houden met verschillende meningen.
Hoek 1 Toneel: Ik zoek naar creatieve oplossingen. Ik neem initiatief en durf verbeelden en creatief vormgeven
Hoek 2 Boeiende experimenten: Ik ben behendig in handelingen om de experimenten te laten slagen. Ik ben nieuwsgierig naar de wereld waarin we leven. Ik exploreer en verwerf inzicht in de proefjes met water. Ik ben nieuwsgierig naar technische systemen en pas ze toe. Ik zie in hoe techniek, wetenschap en samenleving elkaar beïnvloeden.
Hoek 3 Kamp: Ik wil en kan met anderen samenleven, samenwerken en communiceren.
Hoek 4 Woody Wood: Ik wil en kan met anderen samenleven, samenwerken en communiceren.
+ ik kan me muzisch uitdrukken.
Hoek 5 Droompot: Ik geniet om me kunstzinnig uit te drukken. Ik kan ook een schriftelijke
boodschap met fantasie voorzien.
Hoek 6 Mop in word: Ik gebruik mediamiddelen efficiënt
Mopje van Milla
Mopje van Axelle
Mopje van Emma
Mopje van Manon
Hoek 7 Knutselen met afbraakwerken: Ik beschik over voldoende technische kennis en vaardigheden om me creatief te uiten.
Hoek 8 Smartgames: Ik kan zelfredzaam en efficiënt handelen en leren.